Na czym polega aplikacja Tik Tok?

W ostatnim czasie modna stała się aplikacja Tik Tok, która służy do przesyłania krótkich filmów wideo. Bardzo szybko zaczęła być wykorzystywana nie tylko przez prywatnych użytkowników, ale i speców od marketingu. Przyjrzyjmy się zatem nieco bliżej tej kwestii.

Aplikacja Tik Tok. Co to takiego?

Wpisująca się w kategorię platform społecznościowych aplikacja Tik Tok zastąpiła popularny niegdyś serwis Musical.ly. Jej podstawową funkcją jest możliwość wysyłania krótkich materiałów wideo, których treść zbliżona jest do teledysków muzycznych. Użytkownik może nagrać własny układ taneczny lub przystąpić do wyzwania. Serwis oferuje wiele ciekawych narzędzi, takich jak chociażby synchronizacja ruchów warg z tekstem piosenki.

Na czym polega Tik Tok

Aplikacja Tik Tok stała się na przestrzeni ostatnich lat jednym z najdynamiczniej rozwijających się serwisów. W dużej mierze jest to zasługa wygodnego i szybkiego mechanizmu edycji i dzielenia się filmami. Warto wspomnieć, że aplikacja Tik Tok bazuje przede wszystkim na rozwiązaniach mobilnych – większość użytkowników używa jej na smartfonach. Dodatkowo, przed publikacją materiał można dowolnie edytować i obrabiać, przy czym ani produkcja filmów, ani ich obejrzenie nie są zbyt czasochłonne. Czyż aplikacja Tik Tok nie zdaje się być idealna do celów marketingowych?

Czy Tik Tok może mieć zastosowanie marketingowe?

W obliczu coraz trudniejszych wyzwań rynkowych, wielu przedsiębiorców zastanawia się gdzie promować swoje produkty w sieci. Choć aplikacja Tik Tok zyskała w ostatnim czasie ogromną popularność, to wciąż nie każdy zdaje sobie sprawę ze wszystkich możliwości jej zastosowania. Tymczasem nie tylko zrzesza ona dużą społeczność, ale i posiada ciekawy system reklam. Można ją zatem z powodzeniem wykorzystywać w celu promowania własnych treści oraz udostępniania ich szerszej grupie odbiorców.

Tik-tok a marketing

Potencjał marketingowy, jaki posiada aplikacja Tik Tok, nie został jeszcze w pełni wykorzystany, niemniej jednak coraz więcej marek zaczyna korzystać z tego rozwiązania. Serwis oferuje dwie główne opcje współpracy na polu reklamowych. Pierwszą z nich jest usługa TikTik Ads Manager, która działa na zasadach zbliżonych co menedżer reklam oferowany m.in. przez Facebooka. Drugą jest tzw. model rezerwacyjny, w obrębie którego działania marketingowe planuje się w porozumieniu ze współpracującym z platformą menadżerem. Takie rozwiązanie dobrze sprawdza się w przypadku większych kampanii. Ponadto aplikacja Tik Tok, podobnie jak Twitter, promuje hasztagi zyskujące największą popularność, którym nadano miano „trendów”. Reasumując, jest to serwis, który umożliwia marce bycie obecną tam, gdzie dzieje się coś ważnego i ciekawego.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *