Nie taki dentysta straszny, czyli kampania marketingowa dla stomatologa

Planowanie skutecznej kampanii dla gabinetu stomatologicznego to nie lada wzywanie. W końcu dość trudno wywołać pozytywne skojarzenia z borowaniem, czy usuwaniem zębów. A jednak da się! Jak to zrobić dobrze i efektywnie, Przygotowaliśmy dla Was kilka wskazówek!

kampania stomatologa

Przyjemna strona wizyty u dentysty

Czytelna, intuicyjna i wywołująca pozytywne skojarzenia strona www to podstawa każdego biznesu. Nie inaczej sprawa ma się w przypadku branży medycznej. Zacznij, więc od stworzenia witryny online, która stanie się najlepszą wizytówką Twojego gabinetu. Opisz tam swoją ofertę, przytocz opinie osób, które już skorzystały z Twoich usług oraz podziel się informacjami o szkoleniach, w których brał udział Twój personel i otrzymanymi certyfikatami. Warto odważyć się i pójść o krok dalej, zakładając bloga. Dzięki temu nawiążesz relację z pacjentami i pokażesz im ,że dentysta nie jest taki straszny, jak zapamiętali z dzieciństwa.

Niech Cię polubią

Social media dają niespotykaną możliwość budowania kampanii content marketingowych. Zamiast typowo reklamowych treści umieszczaj tam ciekawostki i wartościowe merytorycznie materiały, dzięki czemu Twoim pacjenci będą mieli większą świadomość tego w jaki sposób funkcjonuje Twój gabinet.

Dentyści maile piszą

Newslettery to świetna forma utrzymania relacji, a także edukowania klientów. Miesięczny biuletyn pozwoli przypomnieć o Twoim gabinecie pacjentom, którzy nie korzystali z porady stomatologa już dłuższy czas. Poza formą informacyjna powinny też pełnić rolę poradników na przykład na temat zasad utrzymywania higieny, czy prawidłowego szczotkowania, dzięki czemu użytkownicy będą chętniej do nich zaglądali, a jednocześnie nie zapomną o Twoim gabinecie.

Lojalność buduje sukces

Kampania marketingowa dla stomatologa to też budowanie więzi z pacjentem. Nie zapomnij , więc o pakietach lojalnościowych, które będą dedykowane Twoim stałym pacjentom. W roli narzędzia marketingowego dobrze sprawdzą się też rodzinne karty uprawniające do specjalnego rabatu lub oferujące jedną usługę w roku gratis. Takie zabiegi pozwolą zbudować zaufanie oraz wypracować grono stałych pacjentów, którzy chętnie będą do Ciebie wracali.

Click to rate this post!
[Total: 1 Average: 5]

One thought on “Nie taki dentysta straszny, czyli kampania marketingowa dla stomatologa

  1. Ja właśnie należę do tych, którzy boją się wizyt u dentysty. Jeśli ktoś mnie przekona to zostanę wiernym pacjentem

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *