Aktualności

LinkedIn – do czego służy ta platforma?

Media społecznościowe są trochę jak nasze prawdziwe życie – jest świat zawodowy i prywatny. Social mediami…

Firmy maile piszą – jak tworzyć skuteczne newslettery?

Firmy listy piszą? Nie, dzisiaj piszą newslettery. Maile reklamowe to skuteczne narzędzie komunikacji z klientem, które…

Czy media tradycyjne potrzebują marketingu?

Media tradycyjne przez lata cieszyły się ugruntowaną pozycją. Jednak współczesne oczekiwania odbiorców za sprawą zmian w…

Jak szeptać skutecznie, czyli praktyczny przewodnik po buzz marketingu

Siła rekomendacji w życiu społecznym jest ogromna. Często nieświadomie kierujemy się opiniami innych podczas podejmowania samodzielnych…

Biznes, który da się lubić, czyli marketing w social mediach. Gdzie najlepiej prowadzić działania?

Za sprawą mediów społecznościowych świat stał się znacznie bardziej skondensowany, a dystanse międzyludzkie znacznie się skróciły.…

Marketing w branży medycznej. Jak reklamować gabinet stomatologiczny?

Świat marketingu dzieli się na dobre i złe kampanie, co do tego nie ma żadnych wątpliwości.…

Kampania marketingowa, czy działania PR? Od czego zacząć budowanie swojej marki?

Wiele osób pojęcie marketingu traktuje synonimicznie z definicją PR-u. Jednak, mimo że w ostatnim czasie granica…

Nie taki dentysta straszny, czyli kampania marketingowa dla stomatologa

Planowanie skutecznej kampanii dla gabinetu stomatologicznego to nie lada wzywanie. W końcu dość trudno wywołać pozytywne…

Zostań rekinem Internetu, czyli jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce?

Sprzedaż towarów i usług konsekwentnie i w zróżnicowanym tempie przenosi się z offline to online.  Jest …